vrijdag 30 april 2010

Courgetten uitpoten

Het is Koninginnedag vandaag. Het was vanmorgen matig weer voor de aubade en de vrije (rommel)markt. We hebben toch al een beetje het idee dat we tuinders geworden zijn. Onze tweede reactie op het weer was: "Mooi! We hoeven de tuin niet te begieten."  We zijn nog even naar Overvecht geweest en hebben daar nog wat zaden gekocht (mini komkommer en tijm). Deze kunnen mooi in het opkweekkastje, want de courgetteplantjes moeten er uit. Die zijn zo hard gegroeid, dat ze per plantje voldoende ruimte moeten krijgen.

Annelies ging dus aan het werk. Hier zie je het resultaat!

En hier het proces..

1 opmerking:

  1. onlangs heb ik een pakketje zaaigoed bij vreeken's zaden besteld. Zodra ik wat foto's van mijn eerste resultaten kan posten zet ik ze online. Je kunt nu al kijken naar mijn uitpakparty post:
    http://www.psyan.eu/greenery/uitpakparty-vreekens-zaden/

    BeantwoordenVerwijderen